dinsdag 25 augustus 2009

1st klaus sketches!

Hey daar, de eerste klaus schetsjes! :)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind em nogal gewoontjes, zoals je oude mannetjes in het park tegenkomt. Klaus zit de hele dag in zn bibliotheek (oid). Misschien is ie nogal vervormd door die baan (bochel, dunne armpjes en beentjes). Ik denk dat er meer karakter in kan zitten. Maak het wat overdrevener zonder dat het meteen cartoonesk wordt. De pijp vind ik tof. Ik kan me voorstellen dat een bezoekje aan Klaus gepaard gaat met een tocht door een nevel van tabaksrook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jor, thanks voor je comment! Misschien is ie ook wat gewoontjes, maar van voren is misschien die bochel wat moeilijk te zien. Ik ga weer aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "maar van voren is misschien die bochel wat moeilijk te zien."

    So, make it work soldier! Dat kan je best mafkees:P. Misschien helpt wat inspiratie van character-meester Pixar: http://www.youtube.com/watch?v=Kgg9Dn2ahlM&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen